torsdag 3. oktober 2013

Pipen på plass



Jeg var veldig spent på hvordan det ble med stålpipe, særlig gjennom andre etasje. Men tror jeg kan klare å venne meg til det…

Pipen nede er sort. Ovnen er sort med grå kleberstein, så det passer jo fint.

Sånn ble ovnen med stålpipa.
I andre etasje har vi valgt sølvfarget pipe. Av to grunner. Sort er så veldig dominerende, og i tillegg blir gelenderet i glass og stål. Så da passet sølvfarget best.
Men den er tykkere enn jeg hadde trodd, men det er nok mest fordi man ikke er vant til denne type pipe. 
Her kommer pipen opp gjennom andre etasje. Den er sølvfarget her, og det tror jeg vil fungere veldig bra. Gelenderet skal være i glass og muligens stål/tre. Som dere ser er ikke gulvet lagt ennå.


Vi har ventet til pipen var montert før vi la gulvet i loftstua. Ulf skal hente gulvet i morgen. Vi har valgt et lyst gulv i heltre, som en kontrast til parketten nede. Vi skal også legge samme type panel i taket som på soverommene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar