mandag 13. mai 2013

Se hva jeg fant




Vi legger inn Fremover og skriver navnene våre i veggen, og av og til dukker det opp overraskelser når vi river vegger.

Den første morsomme tingen jeg fant var denne.
Hva er dette? Noen som vet?


Ingen har funnet ut ennå hva dette er. Er det noen av dere som vet?
Da jeg fjernet den siste veggen fant jeg en bit av listen hvor Ulf hadde skrevet en liten hilsen. Det var nemlig han som monterte list noen dager før vi giftet oss. Jeg fikk meg en god latter da jeg fant den – og han hadde glemt den av.


Han og svigerfar skrev også navnene sine da de la gulv på et av rommene i andre etasje for noen år siden. 


Vi har for øvrig bedt snekkerne om å sette sine navn et eller annet sted i veggene i den nybygde delen av stua.
Det blir gøy å finne for den som eventuelt en dag skal rive huset – og 100 eller 200 år
Vi har også fått forslag om å legge inn en minnepenn med bilder og diverse info om prosjektet, om oss osv. Det kan godt hende vi gjør. Da blir det også kopi av bloggen.
Kan jo være gøy for den som en gang i fremtiden skal gjøre noe med en vegg å finne - og så får vi håpe at de klarer å lese informasjonen ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar