lørdag 27. april 2013

Tror det blir rødt bad



Etter å ha bladd i kataloger, kikket i butikker – så har jeg falt for to baderomsinnredninger. Begge røde.



Aldri visste jeg at baderomsinnredninger skulle være så like. Hvitt, grått og sort, med noen innslag av bjørk. Veldig mye lik design. Få ting som skiller seg ut.

Med noen få unntak – heldigvis.

I utgangpunktet hadde jeg ikke så veldig mange ideer til hvordan baderomsinnredningen skulle være. Var bare bestemt på at det ikke skal være gammeldags som på hytta, og at jeg ønsker noe som er mer moderne. Heldigvis er Ulf enig.

Jeg har altså bladd i utallige kataloger, og falt altså pladask for to forskjellige innredninger. Den ene selges på Byggmaker – den andre på Comfort.
Synes begge er fin. Og begge er rød…


Vi har hele tiden sett for oss grå fliser på gulvet og lyse fliser på veggene. Grått og rødt passer godt sammen.
Elin på Steinsenteret foreslo at vi da brukte røde mosaikkfliser inne i nisjene i dusjen. Det kan bli skikkelig tøft. 

Og siden veldig mye i hust blir tradisjonelt – kan det jo være gøy å overraske på badet… he he…

Vi var innom Comfort i dag for å se på fargeprøve på fargen på innredningen. Da fikk vi vite at den var gått ut av produksjon. Men Vibeke lovet å sjekke – kanskje Foss bad fremdeles har noen modeller på lager.
Greit å ha to alternativer å velge mellom.
Fargen på Foss bad er i rød høyglans. Den på Byggmaker er mer dyp mørk. Vi får sette de opp mot hverandre når vi får vite om det er et reelt valg eller ikke.

2 kommentarer:

  1. Huset passer virkelig til tittelen på bloggen din; drømmehuset. Det blir utrolig flott. Ser stadig nye detaljer når jeg går forbi. Liker godt "spirene" på møner. Lykke til videre med vanskelige og artige valg av div innredning.

    SvarSlett
  2. Tusen takk. Vi er godt fornøyd så langt. Og ja, det er mange valg. Men utrolig gøy! Gleder meg veldig til alt blir ferdig.

    SvarSlett