onsdag 27. februar 2013

Bursdagsfest i kjelleren




Koselig å feire bursdagen sin i kjelleren, og alle gjestene var spent på å se hvor langt prosjektet har kommet.

I dag har jeg bursdag, og for første gang har jeg feiret den i kjelleren. Det ble kjempekoselig. Mamma og pappa kom kjørende fra Salangen. Utrolig koselig at de orker å kjøre 20 mil bare for å gi meg gave og drikke kaffe og spise kaker. Setter stor pris på det!
Stua i kjelleren klar til å ta imot besøk.


Like koselig var det at svigermor og svigerfar kom opp på besøk. Svigermor måtte for øvrig låne meg kakespader. For våre er pakket i en eller annen eske, som jeg ikke vet hvor står… he-he…
Litt vel ivrig i pakkingen kanskje… Tenkte ikke på at vi kunne få bruk for kakespader. Men det ordner seg jo når man er så heldig å ha kjekke svigerforeldre 50 meter unna …
Ulfs søster Laila og mannen Andre kom også på besøk, og vi storkoste oss med kaker og kaffe.

Koselig med familiebesøk på bursdagen.

Denne gangen ble det kjøp-kaker. Har ikke så mye mulighet til å bake i den lille hybelkomfyren, og har ærlig talt ikke hatt tid til det heller.. he he... Lover å stille opp med hjemmelaget servering neste bursdag...

Kjempefine pakker fikk jeg også. Både penger, smykker, kjøttkvern, juicepresse, mandelkvern og gavekort på bokhandelen. Kjekt med familie som kjenner meg og vet hva jeg liker …
Men det har ikke vært pause i husprosjektet. I dag har vinduene oppe ut til verandaen blitt satt inn. Tar bilder i dagslyset i morra.

Ulf har også lastet på et nytt lass på hengeren, og må som vanlig på dungen med avfallet i morra. I dag regnet det vannrett og han ble kliss bløt.
Han gjør en utrolig viktig innsats, og vi sparer mange tusen kroner på og ikke leie kontainer til rivningsavfallet. Hengeren får vi for øvrig låne hos snille svigerfar. 
Kjøkkendelen av stua. Her har vi bare brukt møbler vi hadde fra før, og en gammel hybelkomfyr som vi tidligere hadde på hytta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar